......[      AhmadAli    Kargaran        ]......

......[ AhmadAli Kargaran ]......

Artist .environmental art & site spesific installation .Born in Gambroon city. Iran.
......[      AhmadAli    Kargaran        ]......

......[ AhmadAli Kargaran ]......

Artist .environmental art & site spesific installation .Born in Gambroon city. Iran.

| نمــــــــایشگاه نقـــــــاشی ۱۳۸۴ |

 



 

 

120*20 ترکیب مواد ( خاک های رنگی هرمز | شک و زری | گلابتون )

 ترکیب مواد ( خاک های رنگی هرمز  )

100*30 ترکیب مواد

100*30 ترکیب مواد

ترکیب مواد

ترکیب مواد 

100*30 ترکیب مواد ( خاک های رنگی هرمز | شک و زری )

  نـــقاشی هـــــــــــــای تیر ماه  ۱۳۸۴ 

نگارخانه گرمساری بندرعباس

نظرات 6 + ارسال نظر
تارا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://newartiniran.blogfa.com/

موفق باشید

وحدانی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.goranaz.blogsky.com/

سلام
عیدتون مبارک و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

باز هم کارهای عالی شما
چیزی که تا الان از شما دیدم اینجا اینکه حضور زن در کارهات هست
آنالیزی که روی فرم زنها انجام دادی خیلی برام جالبه و کولاژ با صنایع دستی سنتی این خطه

همچنان منتظر کارهای خوبت هستم

احسان رضائی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام استاد کارگران عیدتون مبارک
من از نقاشی سر در نمیارم تا نظر بدم
اما همیشه لذت بردم وانسان محوری در کارهای شما زیباست.

کرامت چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.keramatbalali.blogfa.com

سلام براحمدکارگران لذت بردم ازنقاشیهات دوست خوبم به من هم سری بزن

هان پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://haan.blogfa.com/

کردان بودن یا نبودن

احسان رضائی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

من همینجا حمایت خود را آقای امیر حسین فتوحی اعلام می دارم و از همه کسانی که به نوعی فعالیت اجتماعی می کنند می خواهم که از ایشان حمایت کنند .من مصاحبه آقای فتوحی را با شبکه voa دیدم .ایشان در باره تزریق خون آلوده به بیماران در یکی از بیمارستانهای بندر عباس و آلوده شدن 30 نفر از همشهریان هرمزگانی: وهمچجنین یک اختلاص مالی در دانشکاه علوم پزشکی بندر عباس خبر داده بودند.آقای امیر حسین فتوحی یک همو طن تهرانیست که در دانشکده پزشکی بندر عباس درس می خواندو بخاطر مسائلی مربوط به مردم هرمزگان درگیر این ماجرا شده است. می توانست بگوید( به من چه که چه اتفاقاتی در این شهر می افتد ویا به جهنم که خون آلوده به بیماران تزریق می شود یایک کسی تخلف مالی میلیاردی دارد" من تا چند وقت دیگر درسم تمام می شود و ازین شهر میروم) اما او اینگونه فکر نکردوبه وظیفه انسانی خود عمل نمود بر ما ست تا بخاری ازما بلند شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد